בר נייד לאירועים

בר נייד לאירועים

צבע, טעם ואווירה שחייבים בכל אירוע!

תוכן עניינים

בר נייד אקטיבי לאירועים

בר נייד או בר אקטיבי - בר לאירועים שמגיע לכל מקום שבו אתם רוצים לקיים את האירוע!

בר נייד לאירועים של חוגגים הפקות מגיע אליכם - לכל מקום שתצטרכו.

מרימים אירוע וכבר יש לכם כמעט כל מה שצריך? רוצים שמישהו מקצועי ימזוג ויגיש את המשקאות לאורחים? רוצים להיות בראש שקט ולדעת שהאורחים שלכם מקבלים כל מה שהם צריכים?

התקשרו להזמין בר נייד לאירועים מבית חוגגים הפקות!

מה זה בר נייד לאירועים

בר אקטיבי לאירועים קטנים וגדולים

בר נייד לאירועים הוא פשוט בר שניתן לשנע אותו להביא אותו אל מקום האירוע שלכם - בבית, או בחצר, בטבע או באולם, במקום פתוח או במקום סגור - אתם מחליטים איפה ואנחנו מגיעים אליכם.

מה כולל בר נייד לאירועים

בר נייד לאירועים כולל כמובן דלפק, ממנו מגישים את המשקאות לאורחים. הוא כולל גם מקררים ומקפיאים - בהתאם לצורך, כוסות להגשה, קשים ואביזרים נוספים, בהתאם לסוגי המשקאות שאתם מזמינים. בהתאם לצורך - הבר כולל גם ברמנים וברמניות חייכנים, דינמיים ומקצועיים, שמוזגים ומגישים את המשקאות למוזמני האירוע.

בחירת המשקאות תלויה בכם - אם מדובר על אירוע בת מצווה לילדי הכיתה בלבד - אפשר להזמין בר נייד לאירועים ללא אלכוהול, שבו האורחים יוכלו לקבל מגוון רחב של משקאות קלים.

לעומת זאת, בר נייד לאירוע חברה למשל, יכול לכלול גם משקאות אלכוהולים מגוונים, קוקטיילים, בירות, חטיפים ופינוקים, פיצוחים ועוד - כל מה שתחליטו להגיש לאורחים שלכם.

לאיזה אירועים מתאים בר נייד

בר אקטיבי לכל סוגי האירועים

בר נייד הוא למעשה בר משקאות ולכן הוא חיוני בכל סוגי האירועים - בלי יוצא מהכלל:

  • בר נייד לבת מצווה - בדרך כלל כולל משקאות קלים מכל הסוגים. ניתן להזמין גם משקאות אלכוהוליים, להגשה לאורחים המבוגרים בלבד.
  • בר נייד לבר מצווה - ניתן להתאים את המשקאות לילדים המוזמנים וגם למבוגרים - לבחירתכם.
  • בר נייד לאירוע חברה - מומלץ לכלול באירועי חברה מגוון רחב של סוגי משקאות, שישמחו את העובדים, יאפשרו להם להשתחרר, להיפתח ולבלות ביחד בכיף.
  • בר נייד ליום הולדת - חוגגים בבית או בחצר? בטבע או במקום סגור? יום הולדת עגול להורים או יום הולדת לילדים? בר משקאות יאפשר לכם לנוח, להתרווח עם כל האורחים ולהנות מהמסיבה.
  • בר נייד למסיבת רווקות - כל המשקאות שצריך כדי להפוך את המסיבה לחגיגה משוגעת, כמו שכל מסיבת רווקות צריכה להיות!
  • בר נייד למסיבת רווקים - מר שמגיע אליכם לכל מקום בו תבחרו לחגוג את ימי הרווקות האחרונים!
  • בר נייד לאירועים גדולים - אנחנו מתאימים את הבר לגודל האירוע כמובן, עם מספר דלפקים ומספר ברמנים לפי הצורך, או עם דלפק גדול ורחב, שיכול לשרת מספר אורחים בו זמנית, עם חיוך ומשקה טעים ביד.
  • בר נייד לאירוע עסקי - בר נייד בעיצוב מתאים, כראוי לאירוע עסקי, הכולל משקאות איכותיים לפי בחירתכם, עם צוות ברמנים מקצועי, שיודע להכין את כל סוגי המשקאות והקוקטיילים.

אטרקציות משלימות לצד בר נייד לאירועים

בר נייד לאירועים הוא רק חלק מהתמונה. אצל חוגגים הפקות תמצאו עוד מגוון עשיר ופנטסטי של אטרקציות, דוכני מזון ופינוקים מכל הסוגים - שישלימו לכם את התמונה ויסדרו לכם את האירוע:

  • דוכני מזון לאירועים - מגוון מטורף של סוגי מזון לאירועים המוגשים בדוכנים יפים ומעוצבים - המבורגרים וצ'יפס, נקניקיות ושניצלים, פיצות, גלידות, ברד ואפילו פופקורן וצמר גפן מתוק. אתם בוחרים ואנחנו מגיעים עם דוכני מזון טרי, טעים ומגוון לאירועים.
  • ביתני יריד בסגנון אמריקאי - קליעה למטרה או פיצוץ בלונים, גלגל המזל ועוד - מגוון ביתני יריד להפקת אירוע מגוון, מלא עניין וחוויות.
  • שולחנות משחק - מגוון שולחנות משחק שמוסיפים תוכן ועניין לכל אירוע.
  • שולחנות קזינו - מביאים את לאס וגאס אליכם לאירוע עם שולחן רולטה, בלאק ג'ק, פוקר ועוד.
  • בובות ענק, דמויות ומייצגים - אטרקציות בסגנון קרקס, או בסגנון אומנותי, אטרקציות דקורטיביות שהופכות כל אירוע לקרנבל.
  • עמדות צילום - משאירות את האורחים עם מזכרת שאפשר לקחת הביתה או לשתף ברשתות חברתיות.
  • עמדות מולטימדיה ועמדות VR - לאירועים עם טאץ' טכנולוגי חדשני.

 

עם חוגגים הפקות יש לכם מגוון אינסופי של אטרקציות לאירועים לבחירה!

לסיכום, רוצים להפיק אירוע מושקע, טעים, מושלם שיש בו כל מה שאתם צריכים? התקשרו עכשיו לשיחה עם יועצי האטרקציות שלנו, שישמחו להתאים לכם את האטרקציות המשלימות המושלמות ליד בר נייד!

שתפו בקליק >>

אטרקציות נוספות לאירועים

שולחנות משחק לאירועים

שולחנות משחק להשכרה במחירים מנצחים תוכן עניינים שולחנות משחק לבר מצווה ואירועי נוער שולחנות משחק לאירועים הם בין האטרקציות הכי מובילות לאירועי נוער, בעיקר אטרקציות

מעבר לאטרקציה »

רוצים אטרקציות להשכרה?

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאירו לנו פרטים, מבטיחים לחזור בהקדם 🙂

לפרטים והזמנות צרו קשר

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם!