אירועי חברה

הפקת אירועי חברה

קבוצת חוגגים הפקות מתמחה בהפקת אירועי חברה ובהפקות מגוונים בכל קנה מידה, בהתאמה אישית לדרישות הלקוח, עם נבחרת של תותחי אירועים - שהופכים כל אירוע להצלחה!

רוצים להפיק אירוע חברה? הצוות המקצועי והמנוסה שלנו ישמח לעמוד לרשותכם כדי לתכנן ולתת לכם אירוע חברה שעונה לכם על כל הציפיות - צרו קשר למידע נוסף!

הפקות קונספט
לאירועי ערבי חברה

אירועים עסקיים

מסיבות חברה

יום גיבוש לעובדים

למה כדאי להפיק אירועי חברה?

אירוע חברה בדרך כלל משרת אחת מתוך שלוש מטרות:

  1. השקעה בעובדים - לפתח לויאליות, להגיד להם תודה אחרי תקופה של עבודה קשה והישגים משמעותיים, ליצור גיבוש בין הצוותים, להשיק תהליך של שינוי ארגוני ועוד.
  2. השקעה בלקוחות - אירוע חברה לכבוד הלקוחות יכול להיות אירוע קד"ם לכל דבר, או אירוע שמטרתו ליצור לויאליות וחיבור חזק יותר בין הארגון לבין הלקוחות.
  3. אירוע עסקי - עבור משקיעים  פוטנציאליים בחברה, או קולגות - לצורך יצירת קשרי עבודה וקשרי עסקים, שיתופי פעולה ועוד.

מחפשים לתכנן / להפיק אירוע חברה מנצח?

השאירו לנו פרטים, מבטיחים לחזור בהקדם

אירועי חברה- חוגגים הפקות

איך מפיקים אירוע חברה מנצח?

כדי להפיק אירוע מושלם, צריך לאפיין אותו - לבדוק מהם בדיוק הצרכים שלכם והיעדים של האירוע. למשל גיבוש עובדים או אירוע יח"צ לחברה.

בנוסף, חשוב לברר פרטים טכניים כמו תקציב רצוי, תוכן לאירוע, מספר משתתפים, לוקיישן ועוד.

כל המידע הזה מאפשר לנו לחבר בשבילכם את כל החלקים ולבנות אירוע חברה מדהים, שממצב את הארגון, עונה על החזון שלכם ומשיג עבורכם את היעדים שבשבילם השקעתם באירוע מלכתחילה.

מוכנים לחגוג?

חוגגים הפקות מתמחים בהפקת אירועים לחברות ענק, תאגידים וארגונים כמו קבוצת עזריאלי וביג, לצד אירועי חברה לחברות וארגונים מכל ענפי המשק.

יש לנו ניסיון עשיר בהפקה של אירועי ענק לצד אירועים מכל סוג אפשרי עבור חברות שונות, למטרות שונות ועם מאפיינים שונים לכל אירוע. 

אבל הכי חשוב זה שבכל אירוע שאנחנו מפיקים אנחנו משקיעים את הלב והנשמה, מספקים לכם את הצוותים הכי מקצועיים ואיכותיים שיש בתחום ומקפידים על כל פרט הכי קטן - כדי שיהיה לכם אירוע שמגשים את כל החלומות.

רוצים לגלות איך זה עובד? דברו איתנו!

הפקות אירועים- חוגגים הפקות

איזה הפקה אתם מחפשים עבור הארגון שלכם?

הפקת אירועי חברה עם חוגגים הפקות

השאירו לנו פרטים, מבטיחים לחזור בהקדם