מוטי לסרי - האנשים שחיים ונושמים הפקת אירועים

תוכן עניינים

מוטי לסרי - יזם, איש עסקים ומפיק אירועים, הבעלים של קבוצת חוגגים הפקות אירועים, יחד עם אשתו שרית לסרי - "לשמח זו שליחות".

מוטי לסרי, יזם מוביל בתחום האירועים, איש עסקים וגם ובעיקר - הבעלים והפנים של קבוצת חוגגים הפקות.
מוביל את החברה מעל 14 שנה יחד עם אשתו שרית לסרי, באש ובמים, בשנים של שמחות וגם בשנים הקשות.
חי את המציאות הישראלית יחד עם כולנו, וגם מוביל חברה שכל הייעוד שלה בעולם הוא לשמח.
אז איך נראה היום של מנהל חברת הפקות ענקית? מה נותן לו כוח להמשיך ומה המסר שלו לכל מי שרוצה לקיים אירוע גם בימים אלה?

מה הניע אותך להקים חברת הפקות ומה מניע אותך היום?

שרית ואני הקמנו את העסק לפני 14 שנה, בשנת 2010 בתחילה בתור חברת הפקות קטנה יחסית.
מה שהניע אותנו להקים את קבוצת חוגגים הפקות היא לראות כמה שיותר אנשים מאושרים. יש בשמחה משהו מיוחד שנותן לך כוח להביא את הטוב ביותר.
והיום אנחנו נמצאים במצב שאנחנו יכולים להביא את השמחה שבאירועים מוקפדים ואיכותיים גם לאלפי אנשים באירוע אחד ועד לאירועים קטנים ומשפחתיים.

מתי מתחיל היום שלך ומתי הוא מסתיים?

היום שלי מתחיל מוקדם בבוקר בנשיקה לילדים לפני בתי ספר וממשיך ליום עמוס בפגישות ועשייה. בדרך כלל אני מתחיל ב8:00-18:00 , אבל בהפקות יש תקופות כמובן שגם לא ישנים ולא מגיעים הביתה עד הבוקר…

הכל תלוי בצרכי ההפקה, בסוג האירוע ובעומס של אירועים שיש לנו באותה תקופה.

מוטי לסרי

מה לדעתך אתה עושה אחרת מחברות אחרות בתחום?

המיוחד בסגנון העבודה של קבוצת חוגגים הפקות זה שאנחנו עוסקים בכל תחומי הבידור: אירועי חוצות, קניונים , יזמות, אירועים פרטיים וגם הפקות מקור! 

אנחנו מחזיקים מלאי ענק של ציוד מיוחד לאירועים, שמתעדכן כל הזמן עם הדברים הכי חדשניים ויפים שיש, גם לאירועי ענק וגם לאירועים קטנים.

אבל מה שעוד מייחד את הקבוצה זה הצוות שלנו - סיירת מנכ"לים תותחים שפשוט כובשים את העולם במקצועיות שלהם, באיכות ובחשיבה מחוץ לקופסא, ולשמחתי - הלקוחות מצביעים ברגליים.

חוץ מזה, אנחנו לא רק חברת הפקות - אנחנו השותפים הכי טובים בעולם לכל חברה, מנהלת שיווק, מנהל לקוח ולכן אנחנו גם עמוסים בהפקות שנה קדימה.

מה אתה ממליץ למי שמחפש חברת הפקות לאירועים?

אני ממליץ לכל אחד שרוצה לקחת חברת הפקות לבחור בחברת הפקות שהיא לא רק מפיקה אירועים אלא לוקחת אתכם באופן אישי והופכת להיות השותפה שלכם למסע כדי שהאירוע יצא חלומי.

מה האירוע הכי גדול שהיה לכם?

יש לנו המון  הפקות ענק מיוחדות ומדהימות, אבל הכי מיוחדת הייתה למשרד התרבות והספורט וזלמן שזר:  "אנחנו תחת השמיים" בהשתתפות הזמרים הכי גדולים בארץ: אייל גולן ,עדן בן זקן, סטטיק, הודיה, נסרין קדרי, ארקדי דוכין, רמי קלינשטיין, רביב כנר, יובל דיין, צביקה הדר, לירון ויצמן ועוד.

האירוע היה כל כך מיוחד, כי השתתפו בו המוני אנשים והצלחנו גם להביא את השמות הכי גדולים בבידור וגם להרים אירוע מוקפד ומתוקתק כמו שאנחנו יודעים.

בת הים הקטנה - עולים לכיתה א' - חוגגים הפקות

מה האירוע הכי מטורף שהיה לכם?

הפקה סובב ארץ ישראל ל 300 אלף איש - פרויקט לאחות את הפילוג והשברים בעם לכולנו ביחד.

הקהל והרגש והכל צף לאירוע של פעם בחיים.

האם יש האירוע שנהנית להפיק במיוחד?

כל אירוע אצלנו מקבל חשיבות גדולה בין אם זה אירוע ל 1000 אנשים או ל 50 אלף איש. לכן אין אירוע שאני נהנה להפיק יותר או פחות -  אני נותן את כל תשומת הלב שלי ודואג שכך גם הצוות שלי יעשה בכל אירוע.

אז חלק מהעניין זה לא רק להביא את השמחה למשתתפי האירוע, אלא להביא את השמחה בעצמנו ולהרגיש אותה בכל אירוע שאנחנו מפיקים.

משהו שלמדת מהעבודה ולקחת איתך לחיים?

למדתי שאנשים זקוקים לשמוח יותר ממה שיכולתי לדמיין וזה מה שגם הכי מניע אותי להמשיך קדימה בכל הכוח, לתת ללקוחות שלי את האירועים הכי מטורפים ובלתי נשכחים, שהם יזכרו אותם לכל החיים.

מוטי לסרי ושרית לסרי עם אייל גולן

כמה אירועים אתם מפיקים בשנה?

אנחנו מפיקים מעל 1000 אירועים בשנה לכל סוגי הקהלים והלקוחות, בסגנונות שונים ובכל רחבי הארץ. 

לכן גם יש לנו מחסני ציוד ענקיים עם כל סוגי האטרקציות, ציודים, הגברות הכי איכותיות, הצללות מטורפות ועוד הרבה מאוד דברים שמתעדכנים ומתחדשים כל הזמן ופשוט מאפשרים לנו לעצב אירוע בכל סגנון ובכל סדר גודל.

משהו שלמדת מהעבודה ולקחת איתך לחיים?

למדתי שאנשים זקוקים לשמוח יותר ממה שיכולתי לדמיין וזה מה שגם הכי מניע אותי להמשיך קדימה בכל הכוח, לתת ללקוחות שלי את האירועים הכי מטורפים ובלתי נשכחים, שהם יזכרו אותם לכל החיים.

מוטי ושרית לסרי

כמה אנשים יש לך בצוות?

לקבוצה יש 10 עובדים קבועים במשכורת שמנהלים את כל המפעל של קבוצת חוגגים הפקות ומי שממנכ"לת את החברה היא השותפה שלי ואישתי האלופה שרית לסרי, שהיא מובילה את כל הקבוצה קדימה.

מה המסר שלך למי שקורא את הכתבה הזו ומתעניין בנושא?

הדבר הכי חשוב בתחום זה לשמור על רעננות וחדשנות, לזכור שאנחנו פה לא רק כדי "להפיק אירוע" אלא כדי להביא שמחה אמיתית לאנשים, גם בתקופות שזה הכי לא מובן מאליו לשמוח.

בתפיסה שלנו אנחנו שותפים של הלקוח שאנחנו מפיקים לו את האירוע ושומרים על אנרגיות גבוהות בכל מצב - אנחנו חברה צעירה עם רוח יזמית ואנחנו פה לשמח את עם ישראל!

רגעים מהעשייה

תוכן עניינים
צרו איתנו קשר

לפרטים והזמנות צרו קשר

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם!