חווית קנייה יחודית
במתחם MEEX מיקס שרונים

בימינו, עולם הקניונים והריטייל עובר שינויים משמעותיים במטרה לשדרג את חוויית הלקוח ולהציע חוויות קנייה מרתקות וייחודיות. עם העלייה בקניות אונליין, חשוב יותר מאי פעם לחדש ולהמציא את חוויית הקנייה הפיזית, ולהפוך אותה לאטרקטיבית ומשמעותית עבור הלקוחות.

MEEX שרונים:
חוויה חדשה במתחם הקניות

"חוגגים הפקות" לקחה את עולם הקניונים כמה צעדים קדימה עם הקמת מתחם MEEX שרונים בהוד השרון, שמציע חוויה מיוחדת במינה. האטרקציה, שנבנתה בהשקעה של מיליוני שקלים, מדמה חוויות שונות מרחבי העולם ומזמינה את המבקרים ליהנות מחוויה של קפיצה קטנה לחו"ל מבלי לצאת מהארץ.

MEEX מתחם שרונים
MEEX מתחם שרונים

חדשנות בחוויית הקנייה הפיזית

מתחם שרונים בהוד השרון, שבבעלות "חצי חינם", מתמקד ביצירת מגוון אטרקציות ייחודיות המותאמות למשפחות וילדים, במיוחד בתקופות חופשות וחגים. האטרקציה "טסים על MEEX שרונים", שתוכננה על ידי המעצב רובי גל והוקמה עם חברת ההפקה "חוגגים הפקות" של מוטי לסרי, מציעה למבקרים חללים המדמים יעדים עולמיים, כגון יערות האמזונס, פארק חבלים אוסטרי, פארק דינוזאורים, אולם קולנוע תלת-מימד ועוד.

העתיד של חוויית הקניות

במתחם MEEX שרונים, ניתן לרכוש כרטיס טיסה וליהנות מסיור בין כל היעדים החמים של חנוכה, כשהחוויה הייחודית והמעוצבת מעניקה למבקרים תחושה שהם נמצאים ביעד עצמו. המתחם מציג את העתיד של חוויית הקניות הפיזית, בה מושקעים מאמצים ומשאבים רבים על מנת להפוך את הביקור לחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

הצורך בשדרוג חוויית הקנייה בקניונים הוא הכרחי, במיוחד בעידן שבו הקניות אונליין הולכות ומתחזקות. באמצעות פרויקטים חדשניים כמו מתחם MEEX שרונים, עולם הקניונים ממשיך להתפתח ולספק חוויות מרתקות ומרגשות ללקוחות.

MEEX מתחם שרונים
MEEX מתחם שרונים

אז איך מתקדמים מכאן?

השמיים הם הגבול ביצירת חווית קניונים ברמה גבוהה ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן - כדי לספק לכם את השירות הכי מקצועי, מסור ואיכותי על ידי נבחרת החלומות של מומחים בתחום הקניונים והריטייל עם המון ניסיון.

מעוניינים לשדרג את חוויית הקנייה במתחם שלכם? צרו קשר איתנו!

מחפשים לתכנן / להפיק אירוע?

השאירו לנו פרטים, מבטיחים לחזור בהקדם 🙂

לפרטים והזמנות צרו קשר

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם!